In-company training Klantgericht telefoneren

Data:
in overleg

Tarief:
4 dagdelen € 3.000,-

Als de eerste die de telefoon opneemt uw vraag niet kan beantwoorden,

dan hebt u met bureaucratie te maken.

Lyndon B. Johnson

 

Ieder mens is aan de telefoon wel eens een klant. We weten dan ook allemaal hoe vervelend het is om het gevoel te hebben niet of verkeerd begrepen te worden aan de telefoon.

Heb je regelmatig telefonisch contact met klanten en verloopt dit niet altijd naar wens? Door rekening te houden met een aantal uitgangspunten kun je je dagelijks telefoonverkeer met klanten efficiënt laten verlopen. Voor een klantvriendelijke houding zijn goede communicatieve vaardigheden essentieel. Je krijgt tips voor het voeren van telefoongesprekken, je leert service te verlenen en oefent met lastige praktijkvoorbeelden.

 

Programma-onderdelen

  • bereikbaarheid
  • opnemen en doorverbinden
  • gespreksvaardigheid
  • overbrengen van informatie
  • omgaan met klachten
  • “nee” verkopen
  • gouden telefoonregels

 

Wil je meer informatie, dan kan je ons telefonisch bereiken
op 024-323 97 25 of mailen naar info@logikos.nl